Νέα
O Διαχειριστής της Ελλάδας έγινε ομόφωνα δεκτός ως μόνιμο μέλος της GO15, μίας από τις ισχυρότερες ενώσεις Διαχειριστών παγκοσμίως
Ι. Μάργαρης: Χρειάζεται πολιτική στήριξη για την ανάπτυξη των δικτύων και των συστημάτων αποθήκευσης
Μιλώντας στο 7ο Renewable & Storage Forum, ο κ. Μάργαρης σημείωσε πως σήμερα το σύστημα έχει 16 GW από ΑΠΕ σε λειτουργία και ακόμη 16 GW που έχουν λάβει όρους σύνδεσης
Για τις νέες αιτήσεις σύνδεσης έργων ΑΠΕ μίλησε ο Πρόεδρος και Δ. Σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ, κ. Μάνος Μανουσάκης, στο 7ο Renewable & Storage Forum
Στο νέο κτήριο του ΑΔΜΗΕ που βρίσκεται στο Κρυονέρι Αττικής, θα στεγάζεται επίσης το Χημείο, το εργαστήριο Τηλεπικοινωνιών και το εργαστήριο Νέας Τεχνολογίας και Αυτοματισμών
Καθοριστική η συμβολή του ΑΔΜΗΕ στην μετατροπή της Ελλάδας σε καθαρό εξαγωγέα ηλεκτρικής ενέργειας
Ο ΑΔΜΗΕ αναγνωρίζει και διεκδικεί τη συμφωνημένη πρώτη δόση των 25 εκατ. ευρώ για το 2025, και τίποτα περισσότερο όσον αφορά τις επενδυτικές δαπάνες του έργου